• marijntulp schreef een nieuw bericht, VIA BELGICA 2 jaar, 6 maanden geleden

Verkleining

Mijn hardloopcarrière is slechts een paar jaartjes oud en ik heb dus nog geen eindeloze lijst aan wedstrijden op mijn hardloop-CV. Het aantal marathons blijft steken bij twee, en beide keren heb ik gerend in […]

• marijntulp schreef een nieuw bericht, Fun Race 3 jaar geleden

VerkleiningWat doe ik hier? Wat moet ik als marathonrenner hier bij de Zevenheuvelenloop? Waarom had ik me hiervoor ingeschreven?

Oh ja, omdat me was gezegd dat dit zo’n mooie loop was. Nee, een toptijd zat er voor mij […]

• VerkleiningHet leek zo mooi: een marathon rennen en dezelfde week gewoon verder gaan met de training. Vorig jaar was het me niet gelukt en heb ik twee maanden noodgedwongen stilgezeten. Dit jaar moest en zou dat beter gaan. […]

• marijntulp reageerde op het bericht, Alfa Trail 3 jaar, 1 maand geleden

Bemels Beste was dus inderdaad niet je laatste trail 🙂

Als ik dit zo lees krijg ik wel zin om ook nog eens een trail te gaan rennen.

• marijntulp schreef een nieuw bericht, De Marathon 3 jaar, 2 maanden geleden

Verkleining

Vandaag was het dan zover: de marathon. Wekenlang, zelfs maandenlang heb ik hiervoor getraind en nu was het moment van de waarheid.

De dag begon vroeg. Na een onrustige slaap van vannacht ging de wekker om […]

• marijntulp schreef een nieuw bericht, PMS 3 jaar, 2 maanden geleden

Verkleining

Ik heb PMS. Nee, niet dat vrouwenkwaaltje, maar Pre-Marathon Stress, een hardloperskwaaltje.

Ik kan niet stellen dat het chronisch is. Bij mijn eerste marathon is het niet opgetreden en ik sta nu ‘pas’ aan […]

• Weken achter elkaar heb ik keihard getraind. Ook al ging het soms niet zoals ik had gehoopt, toch heb ik er enorm van genoten. Zo erg zelfs, dat ik in mijn hoofd nauwelijks bezig ben geweest met mijn einddoel: de […]

• VerkleiningIk kan niet meer! 27 kilometer achter de rug. De cola die bij de eerste verzorgingspost op 8 kilometer geschonken werd, doet al 19 kilometer pijn aan mijn buik. Ik ben op, helemaal op, en de val die ik een aantal […]

• De Mooiste

De volgende dag zou ik Maastrichts Mooiste rennen en wel de 10 mijl. Een jaar geleden heb ik daar ook aan meegedaan en had ik de 15km in 1:15 uur gerend. Nu maar zien of de 16.1km überhaupt goed zou […]

• Een persoonlijk ontwikkelingsplan, ken je dat? Zo’n plan dat je samen met je werkgever opstelt om aan je slechte… ik bedoel minder goeie eigenschappen te werken. De afgelopen jaren heb ik veel aan mijn […]