• De Roparun 2016, vanaf Hamburg naar Rotterdam, 564 km in estafettevorm met team Lingewaard. De eerste doelstelling is natuurlijk om met je team zoveel mogelijk geld op te halen voor het goede doel. Het motto van […]

• Je hoofddoel van het voorjaar zit er op… en dan? Dat ondervond ik half mei, en eigenlijk al in april.

Vanaf december ben ik gaan trainen voor de marathon van Zeeuws Vlaanderen welke op 18 april werd gelopen. […]

• Respect dat je het allemaal gedaan hebt, maar het lijkt me inderdaad ‘iets’ te veel van het goede. Rustig weer opbouwen en elke stap is er een! Plezier is eerst weer belangrijk. Succes

• In antwoord op:useric66 schreef een nieuw bericht, The Great Wall China VerkleiningThe Great Wall Marathon in China wordt betiteld als een extreme marathon. Zoals de naam al doet vermoeden voert het parcours voor een deel over de Chinese Muur. Inschrijven kan alleen voor het hele pakket […] Bekijken

De tijd kon me ook inderdaad niet schelen Anneke, zoals ook vermeld in het verslag. De tijd was alleen van belang om op tijd het tweede gedeelte van de muur over te mogen (na 6 uur werd deze immers gesloten, en kon je de marathon dus niet volbrengen), en je moest overall in 8 uur terug zijn om een tijd achter je naam te krijgen. En als je…[Lees meer]

• In antwoord op:useric66 schreef een nieuw bericht, The Great Wall China VerkleiningThe Great Wall Marathon in China wordt betiteld als een extreme marathon. Zoals de naam al doet vermoeden voert het parcours voor een deel over de Chinese Muur. Inschrijven kan alleen voor het hele pakket […] Bekijken

Het was zeker een geweldig avontuur Marteijn. De marathon ging er gedeeltelijk overheen. 2x een gedeelte van 3,5 km. Je schijnt ook een marathon te hebben die zijn geheel over de muur gaat!

• VerkleiningThe Great Wall Marathon in China wordt betiteld als een extreme marathon. Zoals de naam al doet vermoeden voert het parcours voor een deel over de Chinese Muur. Inschrijven kan alleen voor het hele pakket […]

• Wat cool zeg en een avontuur! Überhaupt op de Chinese muur lopen is een prachtige ervaring (uit eigen ervaring) maar een marathon er overheen is werkelijk een uitdaging. Goed gedaan en bedankt voor je verslag!

• Het was zeker een geweldig avontuur Marteijn. De marathon ging er gedeeltelijk overheen. 2x een gedeelte van 3,5 km. Je schijnt ook een marathon te hebben die zijn geheel over de muur gaat!

• Wat kan de tijd schelen als je dit mag meemaken? Fantastisch!

• De tijd kon me ook inderdaad niet schelen Anneke, zoals ook vermeld in het verslag. De tijd was alleen van belang om op tijd het tweede gedeelte van de muur over te mogen (na 6 uur werd deze immers gesloten, en kon je de marathon dus niet volbrengen), en je moest overall in 8 uur terug zijn om een tijd achter je naam te krijgen. En als je deelneemt aan een evenement wil je dat natuurlijk wel, ongeacht welke tijd dat dan ook is.

• Wat een mooi verhaal. Een ervaring voor het leven. Goede keuzen om lekker te genieten!

• Op 18 april loop ik mijn eerste marathon. In Zeeuws Vlaanderen om precies te zijn, van Terneuzen naar Hulst. De 30 kilometer Groet uit Schoorl Run was dus een mooi moment om te kijken waar ik sta.

Eigenlijk ben […]

• In antwoord op:useric66 schreef een nieuw bericht, Laatste wedstrijdjes van het jaar De kerstdagen zorgen altijd voor stress natuurlijk. Hier een vorkje mee prikken, daar een hapje eten, familiebezoek en wanneer moeten we dan hardlopen? Tweede kerstdag de ochtend dus maar vrij gepland voor een […] Bekijken

Nog bedankt Rudi. Dit is helemaal gelukt. Een nieuw verslag volgt nog 😉

• Lopen na een avond Kabouter Biertjes. Respect hoor 😉
    Ik denk dat Nicole gelijk heeft, zelf heb ik een paar weken geleden een loop laten schieten na een Chouffe avondje. Is dat onderzoek daarmee gelijk bewaarheid 😀

• Dank je wel Nicole! Ja zeker mooi vooruitzicht. Het is heerlijk om twee grote passies, Travel en Running te kunnen combineren.

• De kerstdagen zorgen altijd voor stress natuurlijk. Hier een vorkje mee prikken, daar een hapje eten, familiebezoek en wanneer moeten we dan hardlopen?

Tweede kerstdag de ochtend dus maar vrij gepland voor een […]

• Leuk verslag Saskia. Knap dat je na je operatie het lopen weer hebt opgepakt!

• De Ameland AdventureRun (halve marathon) stond al enige tijd rood omcirkelt op mijn ToDo bord, en afgelopen zaterdag was het dan zo ver. Op vrijdagochtend ben ik vertrokken richting het noorden om mooi op tijd op […]

• useric66 wijzigde zijn profielafbeelding 2 jaar, 11 maanden geleden

• Het was gisteren de laatste zondag van november, dus stond de jaarlijkse Zwarte Pietenloop in Bemmel op de hardloop kalender. Tot een half uur voor de start getwijfeld tussen de 5 en 10 kilometer, omdat ik die […]