Omgeving Hoogvliet

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  eelco1970 1 jaar, 7 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

eelco1970
    Bijdrager

Het valt mij op dat zelfs het zoeken naar een loopmaatje commercieel wordt uitgebuit…sites ¬†waar veel actieve leden zijn hebben dezelfde structuur als dating sites waardoor je geld moet betalen om iemand te vinden. Heel bijzonder dat hardlopers zich hiervoor lenen maar dat terzijde.

het valt mij op dat er hier redelijk wat leden zijn maar posts en reacties hierop zijn vele maanden oud, laat ik eens een poging wagen om leden uit hun winterslaap te halen.

ik zoek een loopmaatje omgeving Hoogvliet van hetzelfde niveau. Ik ben januari dit jaar gestart op mijn 45e. Ik heb bij de CPC 5km gelopen en heb recentelijk een sponsorloop van 10km en de Rotterdam marathon business estafette gelopen. Mijn rustige tempo is ongeveer 6.30 per km, dit wil ik opbouwen naar 6

op 5 mei ga ik aan de golden ten in Delft meedoen en daarna wil ik opbouwen naar de halve marathon. Mijn voorlopige doel is de CPC 2017 halve marathon en indien ik vrij van blessures blijf wellicht de hele marathon van Rotterdam.

ik probeer minimaal 3 x per week te lopen, voor etenstijd en als het straks mooi weer wordt in de vroege ochtend voor het werk. Daarnaast nog 2 x sportschool.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.